
Simon Klaudia vagyok, a Prestige Assist Szolgáltató Kft. alapítója és tulajdonosa. Több mint két évtizede dolgozom az irodai adminisztráció és a vállalkozás-támogatás területén. Ez idő alatt irodavezetőként, back office vezetőként és webáruház koordinátorként szereztem tapasztalatokat – és ez a sokrétű háttér tette lehetővé, hogy mára a virtuális asszisztencia egyik megbízható és tapasztalt szakértőjeként segítsem a kis- és magánvállalkozókat a gördülékeny napi irodai működésükben.
A Prestige Assist létrehozását egy egyszerű, mégis sokak által érzett hiányérzet inspirálta:
a vállalkozások jelentős része szakszerű támogatás hiányában túl sok időt és energiát kénytelen fordítani az adminisztratív feladatokra, miközben ezek a tevékenységek kiszervezhetők lennének egy megbízható partnernek. Én ebben nyújtok segítséget. A virtuális asszisztencia nem csupán adatbevitelről és e-mailek kezeléséről szól – ennél jóval többről: üzleti bizalomról, rendszerszemléletről és hatékony kommunikációról.
Több mint 20 év alatt nem csupán tapasztalatot, hanem rendszereket és folyamatokat is építettem. Irodavezetőként megtanultam, hogyan lehet egy egész szervezet működését átlátni és hatékonyan támogatni. Back office vezetőként felelős voltam azért, hogy a háttérfolyamatok olajozottan működjenek – legyen szó számlázásról, készletnyilvántartásról, ügyfélkezelésről vagy riportálásról. Webáruház koordinátorként pedig az online jelenlét fontosságát és a digitális tér kihívásait is napi szinten tapasztaltam, így jól ismerem a webes ügyfélkezelés, rendelésfeldolgozás, és marketing támogatás összetett rendszerét is.
Hat évvel ezelőtt döntöttem úgy, hogy a tudásomat és tapasztalataimat saját keretek között szeretném kamatoztatni. Így jött létre a Prestige Assist, amely azóta több mint 20 vállalkozás és válalkozó mindennapjait könnyítette meg. Ügyfeleim között megtalálhatók tanácsadók, tréningcégek, e-kereskedelmi szereplők,szolgáltató vállalkozások és nonprofit szervezetek is. Minden együttműködés egyedi, hiszen minden vállalkozás más igényekkel és működési kultúrával rendelkezik. Éppen ezért fontos számomra a személyre szabott megközelítés – nem sablonokkal dolgozom, hanem valódi megoldásokat nyújtok csapatommal.
Szolgáltatásaim széles spektrumot ölelnek fel, többek között:
- napi adminisztratív támogatás (e-mailek kezelése, dokumentációk rendszerezése),
- időgazdálkodási és naptármenedzsment,
- ügyfélkapcsolati támogatás (telefonos és e-mailes kapcsolattartás, ügyfélutak követése),
- számlázás, ajánlatok és szerződések előkészítése,
- webáruház üzemeltetéshez kapcsolódó koordináció,
- adatrögzítés, adatbázisok karbantartása,
- online ügyviteli rendszerek kezelése (pl. számlázó, ügyviteli programok, feladatkezelő rendszerek),
A munkám alapja az önállóság, diszkréció és precizitás. Virtuális asszisztensként az a feladatom, hogy a lehető legtöbb terhet levegyem a vállalkozók válláról – úgy, hogy közben teljes mértékben megbízhatnak bennem. Sok ügyfelem mondja, hogy „mintha lenne egy saját irodavezetőjük, csak éppen nem kell külön irodát fenntartani hozzá.” A digitális együttműködés minden eszköze rendelkezésemre áll, így gördülékenyen tudok együttműködni akár napi szinten is.
Számomra az ügyfeleim sikere a legjobb visszajelzés. Egy jól megszervezett munkanap, egy időben kiküldött ajánlat, egy elégedett ügyfél-visszajelzés vagy épp egy stresszmentes hónap – ezek mind azt jelzik, hogy a munkám valóban értéket teremt. A legnagyobb öröm számomra, amikor egy vállalkozó azt mondja: „Most végre maradt időm azzal foglalkozni, amihez igazán értek.”
A Prestige Assist egy személyre szabott, rugalmas és professzionális szolgáltatást kínáló partner. Nem célom tömegesen vállalni ügyfeleket – számomra a minőség, a figyelem és a hosszú távú együttműködés sokkal fontosabb. Aki velünk dolgozik, az egy olyan támogatót kap maga mellé, aki érti a vállalkozás működését, felismeri az összefüggéseket, és proaktívan járul hozzá a fejlődéshez.
Ha olyan partnert keresel, aki nemcsak elvégzi a rábízott feladatokat, hanem gondolkodik is veled, kérdéseket tesz fel, rendszereket javasol és segít abban, hogy strukturáltabb, kiszámíthatóbb működést alakíts ki – akkor jó helyen jársz.
Szeretettel várom, hogy megismerhessük a te vállalkozásodat is, és együtt megtaláljuk azokat a pontokat, ahol a támogatásunk a legnagyobb értéket teremtheti.
Simon Klaudia
tulajdonos, virtuális asszisztens
Prestige Assist Szolgáltató Kft.