















„Több éve dolgozunk együtt Klaudiával. Rugalmassága, ötletei, önálló, proaktív hozzáállása nagyban megkönnyíti a munkánkat számos területen. Facebook, Instagram posztjaink, hírleveleink, blogcikkeink írásában, termékfeltöltésben is mindig számíthatunk a segítségére. Ügyfélszolgálatunk telefonos és elektronikus levelezésében, vevői vélemények-kérdések megválaszolásában több éve segítséget nyújt, és munkamódszerének, kedves, közvetlen hozzáállásának köszönhetően elégedett vásárlókat generál.”
Hrobár Natália, ügyvezető
Ökokuckó /Spade Kft
„Évek óta dolgozom Klaudiával. Kreatív és rugalmas, a facebook oldal és a webshop is az Ő kezében landolt. Klaudiával folytatott közös munka során úgy érzem, hogy kiesik a telefon a kezemből, havi rendszerességgel elkezdtek növekedni a bevételeim, az eladások egyszerűbbek lettek, a visszajáró vásárlók száma 78%-ot emelkedett, és azt érzem, hogy teljes mértékben ki tudtam adni a feladatokat a kezemből. Hatalmas segítség a háttérmunkában, az így felszabadult időt a termékeim fejlesztésére tudom használni.”
Hegedűs Andrea, cégvezető
Hetedhétszappanok
„Klaudiával 2023 szeptembere óta dolgozunk együtt, az operatív feladataink hatékonyságának növelése és Ügyfélszolgálatunk elérhetőségének javítása érdekében kezdtük el az együttműködést. Közös munkánk már a kezdetektől zökkenőmentesen alakult, köszönhetően annak, hogy Klaudia gyorsan tanul, könnyen alkalmazkodik a változásokhoz és az új kihívásokhoz. Legyen szó adminisztratív teendőkről, határidők nyomon követéséről vagy akár a kommunikáció megkönnyítéséről, tapasztalata révén felkészülten és rugalmasan oldja meg a feladatokat, a megbeszélt határidőknek és minőségnek megfelelően. Legnagyobb erősségként a megbízhatóságot tudjuk kiemelni, ami számunkra alapvető fontosságú cégünk jövőjének tervezése miatt. Meglátásaival, javaslataival rendszeresen hozzájárul céges folyamataink jobbá tételéhez is.”
Szindor Webáruház Kft
„Klaudiától a weboldalam elkészítéséhez kértem segítséget amit ő szakértelemmel, és nagyon gyorsan gyönyörűvé varázsolt! Sosem tudtam olyat kérni tőle, amitől meghátrált volna és minden pont olyan lett amilyet elképzeltem. Egy ilyen projektben sokszor nehéz megfogalmazni az elképzeléseinket, de Klaudiával nagyon gyorsan megértettük egymást és a közös munka minden percét élveztem! Biztos vagyok benne, hogy a weboldal véglegesítése után is számítani fogok a segítségére!”
Lange Csilla, túravezető
CsillaGtúrák
„2 éve dolgozunk együtt Klaudiával az amerikai webshopom hátterének kialakításában, és a webáruházam üzemeltetésében. Vele sikerült rövidebb idő alatt „rendbe tenni” az adminisztrációt, és a termékek rendszerezésében is óriási segítség a tudása és analitikus hozzáállása a munkához. Saját gyártású termékeinkre sokkal több időm jut és sikerült heti egy napot teljesen megspórolni a kiszervezett feladatokkal.”
Nagy Marica, ügyvezető
Everythinghome.store
„Webáruházunkban elsősorban az induláshoz kértem Klaudia segítségét, akivel rendkívül dinamikusan összeraktuk a termékeket és a szükséges back office-t. Később nem csak webshop managerként, hanem virtuális asszisztensként is óriási segítség volt. Gyors, pontos és korrekt munkát kaptam mindig, nagyon megkönnyítette a mindennapokat.”
Erdei Jázmin, ügyvezető
Best for Farmers /M-ROL Hungary Kft
„Klaudiával a 4 éves együttműködésünk során kialakítottunk egy olyan jól működő és sikeres háttér rendszert, amely lendületesen támogatja a mindennapi ügymenetünket. Tapasztalatával és kreatív ötleteivel mérhetően fejlődik a back office. Az ügyfeleink minden kérdése 24 órán belül megoldódott és a könyvelésünk is mérhetően javult.”
Rollteam Service Kft
“Klaudia a Facebook-posztjainkban segített nekünk. Könnyű volt vele dolgozni, és nagyon jó ötletei voltak. Köszönjük, és szívből ajánljuk őt mindenkinek, akinek okos és kreatív tartalomra van szüksége!”
Kálmánczheyné Nagy Kinga
ügyvezető, Royal Safe Kft
„Klaudia csatlakozása óta figyelemmel kísértük munkáját, és örömmel állapíthatjuk meg, hogy kiválóan teljesít az általa ellátott feladatokban. Klaudia rendkívül készséges és segítőkész az ügyfélszolgálaton. Minden hívásra gyorsan és hatékonyan válaszol, mindig figyelembe véve az ügyfél igényeit és kérdéseit. Az ő hozzáállása a munkához példaértékű, hiszen mindig készen áll arra, hogy segítsen, és biztosítsa az ügyfelek számára a legmagasabb színvonalú kiszolgálást. Ezen túlmenően, Klaudia rendkívül precíz és pontos a munkájában. Minden hívás kezelése során ügyel arra, hogy minden részletet megfelelően rögzítsen, és gondosan kövesse az adott protokollokat és eljárásrendeket. Ennek eredményeként minden ügyfélkapcsolati folyamat gördülékenyen zajlik, és az ügyfelek elégedettsége magas szinten marad. Biztos vagyok benne, hogy továbbra is kiemelkedő teljesítményt fog nyújtani az ügyfélszolgálati munkakörben és, hogy még sok ideig fogunk együtt dolgozni. Bátran ajánlom Klaudia szolgáltatásait minden olyan szervezetnek, amelynek fontos az ügyfélszolgálati folyamatok hatékony és kifogástalan működése.”
Klaudia hatalmas segítségem, rengeteg feladatot és teendőt levesz a vállamról, legyen szó számlázásról, ügyfelekkel kapcsolattartásról, rendelésekről, egyéb apró-cseprő teendőkről és intézendő dolgokról. Hihetetlenül hatékony, néha az az érzésem, hogy több feladatot elvégez napi 1 óra alatt, mint én egész nap 🙂 Nagyon szeretem, hogy kreatívan feltalálja magát minden helyzetben, emellett informál és tájékoztat az elvégzett feladatokról. Bárkinek nagy szeretettel ajánlom, aki szeretne a napi operatív teendőkben segítséget, hogy nagyobb figyelemmel tudjon a cégvezetésre fókuszálni. Legjobb virtuális asszisztens.
Török Zita
Vadvirágom webáruház, tulajdonos