Kedves Leendő Partnerem!

Több mint 10 éve dolgozom az adminisztráció világában, főként az építőipar és a kereskedelem területén. Ez idő alatt magas szinten elsajátítottam a precizitást, a rendszerszemléletet, a rugalmasságot és a gyors problémamegoldást. A beszerzéstől, az értékesítésen át a logisztikáig számos területen szereztem tapasztalatot, így gyorsan átlátom az összefüggéseket és hatékonyan tudok kapcsolódni bármilyen adminisztratív rendszerhez.

Magas szintű tapasztalatomnak köszönhetően gyorsan átlátom az új rendszereket és folyamatokat – legyen szó bármilyen szoftverről vagy működési modellről. Nemcsak alkalmazkodom, hanem aktívan keresem azokat a pontokat, ahol javítani, egyszerűsíteni, vagy hatékonyabbá lehet tenni a munkát. Az újdonság számomra nem akadály, hanem lehetőség arra, hogy még többet hozzunk ki a közös munkából.

Hiszem, hogy egy jól szervezett háttérmunka a vállalkozásod motorja lehet – és ebben tudok neked támogatást nyújtani. Segítek azoknak a rendszeres vagy eseti feladatoknak az elvégzésében, amikre neked már nincs időd, de mégis elengedhetetlenek a gördülékeny működéshez.

Ráadásul nem kell napi 8 órás alkalmazottban gondolkodnod – néhány jól célzott, hatékonyan beosztott óra hetente is elég lehet ahhoz, hogy érezhető legyen a változás.

Amiben számíthatsz rám:

  • Irodai Office alkalmazások magasszintű ismerete

  • Kapcsolattartás belföldi partnerekkel írásban és telefonon

  • Szöveg pontos gépelése kéziratból vagy hanganyag alapján

  • Árajánlatok bekérése, készítése

  • Ügyfélszolgálati feladatok

  • Problémakezelés, utánkövetés

Ha úgy érzed, itt az idő, hogy kiszervezd a háttérfeladatokat, és szintet lépj a vállalkozásoddal, szívesen beszélgetek veled arról, hogyan tudlak hatékonyan támogatni.

Keress bátran – együtt időt, energiát és pénzt is spórolhatunk!