
Kedves Leendő Partnerem!
Több mint 10 éve dolgozom az adminisztráció világában, főként az építőipar és a kereskedelem területén. Ez idő alatt magas szinten elsajátítottam a precizitást, a rendszerszemléletet, a rugalmasságot és a gyors problémamegoldást. A beszerzéstől, az értékesítésen át a logisztikáig számos területen szereztem tapasztalatot, így gyorsan átlátom az összefüggéseket és hatékonyan tudok kapcsolódni bármilyen adminisztratív rendszerhez.
Magas szintű tapasztalatomnak köszönhetően gyorsan átlátom az új rendszereket és folyamatokat – legyen szó bármilyen szoftverről vagy működési modellről. Nemcsak alkalmazkodom, hanem aktívan keresem azokat a pontokat, ahol javítani, egyszerűsíteni, vagy hatékonyabbá lehet tenni a munkát. Az újdonság számomra nem akadály, hanem lehetőség arra, hogy még többet hozzunk ki a közös munkából.
Hiszem, hogy egy jól szervezett háttérmunka a vállalkozásod motorja lehet – és ebben tudok neked támogatást nyújtani. Segítek azoknak a rendszeres vagy eseti feladatoknak az elvégzésében, amikre neked már nincs időd, de mégis elengedhetetlenek a gördülékeny működéshez.
Ráadásul nem kell napi 8 órás alkalmazottban gondolkodnod – néhány jól célzott, hatékonyan beosztott óra hetente is elég lehet ahhoz, hogy érezhető legyen a változás.
Amiben számíthatsz rám:
Irodai Office alkalmazások magasszintű ismerete
Kapcsolattartás belföldi partnerekkel írásban és telefonon
Szöveg pontos gépelése kéziratból vagy hanganyag alapján
Árajánlatok bekérése, készítése
Ügyfélszolgálati feladatok
Problémakezelés, utánkövetés
Ha úgy érzed, itt az idő, hogy kiszervezd a háttérfeladatokat, és szintet lépj a vállalkozásoddal, szívesen beszélgetek veled arról, hogyan tudlak hatékonyan támogatni.
Keress bátran – együtt időt, energiát és pénzt is spórolhatunk!