WEBSHOP MENEDZSER ÉS ÜGYFÉLTÁMOGATÁS

Elégedett vásárló = boldog vezető (és nyugodtabb hétköznapok!)

Tudjuk, milyen érzés. Amikor már épp belemerülnél egy fontos stratégiai döntésbe, megszólal az e-mail értesítő: “Hol van a csomagom?!” vagy “Miért nem válaszolt még senki?”
És te csak sóhajtasz: „Mert épp egy tűzoltó vagyok egy vállalkozó bőrében…”

Ne aggódj, nem vagy egyedül. Mi pontosan ezekre a problémákra nyújtunk megoldást. Hogy ne a levelezés, panaszkezelés, vagy a számlák miatt hulljon a hajad, hanem kreatív, értékteremtő munkával töltsd az időd – miközben a vásárlóid elégedetten mosolyognak.

Miben segít a webshop menedzser – A kulisszák mögött zajlik az igazi varázslat

Rendelések fogadása (gyorsabbak vagyunk, mint egy kávéfőző)

Legyen szó webshopról vagy egyedi ajánlatkérésről, mi figyelünk, visszaigazolunk, és ha kell, kézen fogjuk az ügyfeled – természetesen virtuálisan.

Panaszok, kérdések, problémák kezelése (a barátságos ügyfélszolgálat új neve: MI)

Akár e-mailben, akár telefonon, nyugodtan ránk bízhatod a kommunikációt. Kedvesek vagyunk, de nem túlcukrozva – pontosak vagyunk, de nem robotok.

Adminisztráció mesterfokon

Nyomtatunk, másolunk, postázunk, adatrögzítünk – csak a kávét nem főzzük meg (egyelőre). Ha egy dolog biztos, az az, hogy imádunk rendet tenni a digitális és offline káoszban is.

Webshop-kezelés? Jöhet!

Termékfeltöltés, leírások írása, képek keresése (igen, még a gyártónál is kopogunk, ha kell), árak frissítése, beállítások… Neked csak annyit kell mondanod: “Köszi, eredményes lett!”

Raktár és készletkezelés (még a polcokat is megszámoljuk fejben)

Segítünk abban is, hogy ne csak “ránézésre” legyen rendben a készleted. Ellenőrzünk, rendszerezünk, utánrendelünk – mintha a saját boltunk lenne.

Futárral is egyeztetünk (és még mosolygunk is közben)

Kapcsolattartás a futárszolgálatokkal, címzések, csomagfeladás, visszáruk kezelése – mi tényleg nem csak egy dobozt látunk, hanem egy elégedett vásárlót a végén.

Számlázás és dokumentumkezelés (papírmunkában profik vagyunk, nem papírtigrisek)

Számlák rendezése, rendszerezése, visszaigazolások küldése – nálunk minden a helyére kerül. Még a fájlnevek is logikusak lesznek!

Utánkövetés, kapcsolattartás (mert nem hagyunk magadra)

Vásárló utánkövetés, visszajelzések gyűjtése, új rendelések ösztönzése – hogy ne csak egyszeri vásárlók legyenek, hanem visszatérők.

Egyedi igények? Ne fogd vissza magad!

Minden vállalkozás más, úgyhogy ha van egy speciális kérésed, amire azt mondták: “ilyen nincs” – valószínűleg mi már csináltuk.

Miért jó neked egy webshop menedzser?

Mert te is megérdemled, hogy nyugodtan aludj, és ne arra ébredj, hogy “jaj, elfelejtettem válaszolni a tegnapi érdeklődőnek”.
Mert az elégedett vásárló nem csak visszatér – hanem ajánl is.
És mert egy profi, de laza, jófej háttércsapat pont az, ami a vállalkozásod következő szintjére emel.

Készen állsz? Akkor egyeztessünk egy INGYENES konzultációt!

Mond el, mi az, ami nap mint nap leszívja az energiád. Mi pedig megnézzük, hogyan vehetjük át tőled ezeket a feladatokat úgy, hogy te közben fellélegezhess – és újra azzal foglalkozz, amiért elindítottad az egészet.

  • Egy elégedett vásárló = egy elégedett vezető.
  • Egy profi háttércsapat = egy boldogabb vállalkozás.
  • Egy telefonhívás tőlünk = egy nyugodtabb holnap.

Keress Minket – és kezdjük el a közös munkát!